Онлайн подання
У вас вже є ім'я користувача / пароль для {$ conferenceTitle}?
Перейти до входу
Потрібне ім'я користувача/пароль?
Перейти до реєстрації
Для надсилання елементів онлайн та перевірки стану поточних поданих документів необхідні реєстрація та вхід в систему.
Інструкція для авторів
ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ДОПОВІДІ:
Доповідь за змістом повинна містити три обов’язкові частини:
- Актуальні проблеми бібліотечної справи у сучасних інформаційно-комунікативних процесах.
- Практика, досвід вирішення згаданих проблем та основні тенденції.
- Перспективи та пропозиції щодо вирішення існуючих проблем.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОФОРМЛЕННЯ ДОПОВІДЕЙ.
1. Текст:
Текстовий редактор Microsoft Word 2003-2016, PowerPoint 2003-2016.
Текст статей необхідно подавати в електронному вигляді (файл з розширенням doc або docx).
Формат паперу – A4.
Шрифт Times New Roman, розмір – 14 кеглів, інтервал 1,5, поле верхнє, нижнє, ліве, праве – 2 см, без колонтитулів, без переносу частин слів, з нумерацією сторінок від центру знизу, обсяг доповіді не повинен перевищувати 10 сторінок.
Назви розділів у тексті доповіді – по центру жирним, назви підрозділів – по центру курсивом. Не допускається форматування за допомогою пустих рядків.
Перший рядок – прізвище та ім'я автора й співавторів (розмір шрифту 14, жирний), вирівнювання ліворуч, у називному відмінку.
Наступний рядок – учений ступінь, учене звання, посада автора (розмір шрифту 14, курсив), вирівнювання ліворуч (без скорочень).
Наступний рядок – назва бібліотеки, навчального закладу (розмір шрифту 14, курсив), вирівнювання ліворуч.
Наступний рядок – назва статті великими літерами (розмір шрифту 14, жирний) по центру.
Нумерація сторінок, пунктів, рисунків, таблиць, формул подаються арабськими цифрами без знака №.
При наборі не застосовувати для форматування тексту додаткові інтервали.
Не встановлювати відступ (абзац) першого рядка табуляцією або декількома проміжками.
Не використовувати клавішу «Enter» для обриву рядків.
Не робити «штучний» перенос слів за допомогою дефіса.
Лапки потрібно набирати однакові для усього тексту статті.
Не використовувати дефіс (-) замість тире (–).
Слова мають бути розділені одним проміжком.
Автоматично не встановлювати заборону нависаючих рядків.
2. Ілюстрації:
Якість ілюстрації повинна забезпечити їх чітке відтворення.
Рисунки та графіки у статтю вставляються в одному з форматів (jpeg, bmp, tif) з роздільною здатністю не менше ніж 300 dpi (слід подавати якісні оригінали).
Рисунки підписують і нумерують (якщо їх більше ніж один).
Підпис розміщується під ілюстрацією і позначається скороченим словом «Рис.».
Всі об’єкти в простих рисунках, які зроблені у Word, мають бути обов’язково згруповані. Текст повинен форматуватися таким чином, щоб для всіх об’єктів було встановлено розташування «у тексті». Складні, багатооб’єктні рисунки з нашаруваннями повинні бути згруповані й доступні для виправлення.
Схеми, блок-схеми, як і рисунки слід розміщувати після першого посилання на них по тексту.
3. Таблиці:
Кожна таблиця повинна мати назву, яка складається зі слова «Таблиця», яке розміщують над таблицею в правому кутку та підпист, який розміщують у наступному після слова «Таблиця» рядку. Слово «Таблиця» починають з великої літери. Таблиці нумерують, якщо їх більше однієї.
Шрифт таблиці на 2 кеглі менший від шрифту основного тексту.
Комірки таблиці не заливати кольором.
Таблиці, ілюстрації не повинні виходити на поля. Підписи до них повинні мати одні і ті ж стилі оформлення.
4. Формули:
Формули подають у форматі Microsoft Equation 3.0 (він є внутрішнім редактором формул у Microsoft Word for Windows), вирівнюють по центру посередині тексту і нумерують в круглих дужках з правого краю.
Якщо є формули без дробів, позначення символів буквами латинського, грецького алфавіту вставляти за допомогою редактору вставка-символ, а не у редакторі формул. Напр. n=5, x1≥3, ß тощо.
5. Посилання на використані джерела:
Посилання на літературу слід давати в квадратних дужках, наприклад [3, 68; 5, 37-45], де перша цифра вказує порядковий номер джерела у списку літератури, а друга – відповідну сторінку, чи діапазон сторінок, джерело (зі сторінкою) відокремлюється від іншого джерела крапкою з комою).
Посилання в квадратних дужках [ ] не набирати в редакторі формул.
6. Примітки:
Примітки до тексту і таблиць, в яких наводяться довідкові і пояснювальні дані, нумеруються послідовно в межах однієї сторінки.
Примітки до тексту робляться автоматично і нумеруються арабськими цифрами.
7. Оформлення списку використаних джерел:
В кінці статті через рядок подається список використаних джерел, в якому необхідно обов’язково вказати: авторів, видання, назву, місто видання, видавництво, повний обсяг видання; для періодичних видань – вказати номер видання та сторінки, на яких розміщений матеріал. В основному тексті посилання на джерела записуються в квадратних дужках.
Літературні джерела, що цитуються або використовуються у статті, повинні бути пронумеровані.
Оформлення списку використаних джерел має відповідати вимогам державних стандартів, які наведено в ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні вимоги та правила
Зауваження:
У тексті статті можуть бути внесені редакційні виправлення або скорочення під час вичитки коректором.
Автори тексту відповідають за правильність і точність даних та фактів, які наводяться, а також за використання даних, що не є предметом відкритої публікації.
Матеріали оформлені з відхиленням від зазначених вимог розглядатися не будуть
Контрольний список підготовки подання
- Це подання раніше не було опубліковане і не надсилалося до розгляду для участі в іншій конференції (або у «Коментарях для директора» подано необхідні пояснення).
- Файл подання є документом у форматі OpenOffice, Microsoft Word або WordPerfect.
- Всі URL-адреси у тексті (наприклад, http://pkp.sfu.ca) активовані і готові до використання як посилання.
- Текст з одинарним міжрядковим інтервалом; 12-м розміром кеглю; з використанням курсиву, а не підкреслення (всюди, крім адрес URL) для виділення тексту; всі ілюстрації, рисунки та таблиці розміщені безпосередньо у тексті, там, де вони повинні бути за змістом (а не у кінці документу).
- Текст відповідає стилістичним та бібліографічним вимогам, викладеним у Інструкція для авторів, який знаходиться в «Про конференцію».
- Якщо ви подаєте подання на експрес-рецензування на конференцію, імена авторів видаляються, а у бібліографії та виносках, замість назв авторів, назви робіт тощо використовується "Автор" та рік.
- При поданні на експертну оцінку всі документи Microsoft Office (у тому числі, Супровідні файли) зберігаються, перейшовши до закладки «Файл», «Зберегти як»; натиснувши «Інструменти» (або «Опції» в Мас); натиснувши «Безпека»; вибравши "Видалити особисту інформацію з властивостей файлу при збереженні"; натисніть кнопку «Зберегти».
Положення про авторські права
Автори, які подаються на цю конференцію погоджуються з наступними умовами:
a) Автори зберігають авторські права на свої роботи, дозволяючи конференції розмістити цю неопубліковану роботу згідно Creative Commons Attribution License, що дозволяє іншим вільно отримувати доступ, використовувати та ділитися роботою, згадуючи автора твору та його початкову презентацію на цій конференції.
b) Автори мають можливість відмовитися від умов ліцензії CC й укласти окремі, додаткові контрактні умови для не ексклюзивного розповсюдження та публікації даної роботи (наприклад, опублікувати переглянуту версію в журналі, опублікувати її в інституційному сховищі або опублікувати її в книзі), з підтвердженням його первинної презентації на цій конференції.
c) Крім того, авторам рекомендується розміщувати і ділитися своїми роботами онлайн (наприклад, в інституційних репозитаріях або на своєму сайті) в будь-який момент до і після конференції.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цієї конференції, будуть використовуватись виключно для зазначених завдань цієї конференції; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.