Конференції Національного університету "Острозька академія", ХІХ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ ТА СТУДЕНТІВ

Розмір шрифту: 
МЕТОДИ ТА МОДЕЛІ ОЦІНКИ РИЗИКІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Марія Фурсик

Дата змінення: 2021-03-18

Анотація



Сучасні інформаційні та телекомунікаційні технології відкривають перед споживачами та організаціями нові можливості і перспективи, підвищують їх мобільність і комп’ютеризацію. Одним з таких методів просування є цифровий маркетинг. Проте, сучасні методи просування вимагають оцінки ризиків, які постійно збільшуються в процесі проведення маркетингової діяльності, для збільшення успішності проведеної маркетингової кампанії.

Серед основних проблем і ризиків, які уповільнюють розвиток цифрового маркетингу, визначені: наявність цифрового розриву; зростання конкуренції; низький рівень технічної грамотності маркетологів; залежність від цифрових технологій; зростання Інтернет-шахрайства і кіберзлочинності.

В даний час до програмних продуктів, що дозволяють проводити кількісну оцінку ризику маркетингових онлайн-стратегій за допомогою методу Монте-Карло, слід віднести системи «Project Expert» і «Marketing Expert». Однак в системах «Marketing Expert» і «Project Expert» реалізовані методи оцінки ризику маркетингових онлайн-стратегій з використанням імітаційних моделей з обмеженими можливостями. У статті пропонується підхід до оцінки ризику стратегії, заснований на застосуванні більш потужної за своїми можливостями імітаційної моделі, який дозволяє отримувати більш точні оцінки ризику маркетингових стратегій.


Сьогодні існує кілька методів оцінки ризиків цифрового маркетингу, серед яких методи стохастичного програмування, методи дерева рішень, методи статистичних рішень, метод Монте-Карло. Для проведення оцінки ризиків цифрового маркетингу існує програмне забезпечення, яке дозволяє оцінити всі компоненти ризиків цифрового маркетингу підприємства.


Ключові слова


ризик-менеджмент; маркетинг;методи стохастичного програмування;методи дерева рішень;методи статистичних рішень;кількісний аналіз;метод Монте-Карло

Для перегляду документів потрібен обліковий запис на цьому сайті. Натисніть тут , щоб створити обліковий запис.