Конференції Національного університету "Острозька академія", ХІХ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ ТА СТУДЕНТІВ

Розмір шрифту: 
ТЕЗИ "МЕТОДИ ТА МОДЕЛІ ОЦІНКИ РИЗИКІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ"
Марія Фурсик

Дата змінення: 2021-03-18

Анотація


Сьогодні існує кілька методів оцінки ризиків цифрового маркетингу, серед яких методи стохастичного програмування, методи дерева рішень, методи статистичних рішень, метод Монте-Карло. Для проведення оцінки ризиків цифрового маркетингу існує програмне забезпечення, яке дозволяє оцінити всі компоненти ризиків цифрового маркетингу підприємства.


Ключові слова


ризик-менеджмен; маркетинг;методи стохастичного програмування;методи дерева рішень;методи статистичних рішень;кількісний аналіз;метод Монте-Карло

Для перегляду документів потрібен обліковий запис на цьому сайті. Натисніть тут , щоб створити обліковий запис.