Розмір шрифту:
ТЕЗИ "МЕТОДИ ТА МОДЕЛІ ОЦІНКИ РИЗИКІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ"
Дата змінення: 2021-03-18
Анотація
Сьогодні існує кілька методів оцінки ризиків цифрового маркетингу, серед яких методи стохастичного програмування, методи дерева рішень, методи статистичних рішень, метод Монте-Карло. Для проведення оцінки ризиків цифрового маркетингу існує програмне забезпечення, яке дозволяє оцінити всі компоненти ризиків цифрового маркетингу підприємства.
Ключові слова
ризик-менеджмен; маркетинг;методи стохастичного програмування;методи дерева рішень;методи статистичних рішень;кількісний аналіз;метод Монте-Карло
Для перегляду документів потрібен обліковий запис на цьому сайті. Натисніть тут , щоб створити обліковий запис.