Конференції Національного університету "Острозька академія", ХІХ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ ТА СТУДЕНТІВ

Розмір шрифту: 
МЕТОДИ ТА МОДЕЛІ ОЦІНКИ РИЗИКІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Марія Фурсик

Дата змінення: 2021-03-18

Анотація


Сучасні інформаційні та телекомунікаційні технології відкривають перед споживачами та організаціями нові можливості і перспективи, підвищують їх мобільність і комп’ютеризацію. Одним з таких методів просування є цифровий маркетинг. Проте, сучасні методи просування вимагають оцінки ризиків, які постійно збільшуються в процесі проведення маркетингової діяльності, для збільшення успішності проведеної маркетингової кампанії.

Серед основних проблем і ризиків, які уповільнюють розвиток цифрового маркетингу, визначені: наявність цифрового розриву; зростання конкуренції; низький рівень технічної грамотності маркетологів; залежність від цифрових технологій; зростання Інтернет-шахрайства і кіберзлочинності.

В даний час до програмних продуктів, що дозволяють проводити кількісну оцінку ризику маркетингових онлайн-стратегій за допомогою методу Монте-Карло, слід віднести системи «Project Expert» і «Marketing Expert». Однак в системах «Marketing Expert» і «Project Expert» реалізовані методи оцінки ризику маркетингових онлайн-стратегій з використанням імітаційних моделей з обмеженими можливостями. У статті пропонується підхід до оцінки ризику стратегії, заснований на застосуванні більш потужної за своїми можливостями імітаційної моделі, який дозволяє отримувати більш точні оцінки ризику маркетингових стратегій.


Ключові слова


Імітаційне моделювання;метод Монте-Карло;маркетинг; онлайн-маркетинг;ризики цифрового маркетингу;інформаційні та телекомунікаційні технології.

Для перегляду документів потрібен обліковий запис на цьому сайті. Натисніть тут , щоб створити обліковий запис.