Дата змінення: 2021-03-18
Анотація
Сучасні інформаційні та телекомунікаційні технології відкривають перед споживачами та організаціями нові можливості і перспективи, підвищують їх мобільність і комп’ютеризацію. Одним з таких методів просування є цифровий маркетинг. Проте, сучасні методи просування вимагають оцінки ризиків, які постійно збільшуються в процесі проведення маркетингової діяльності, для збільшення успішності проведеної маркетингової кампанії.
Серед основних проблем і ризиків, які уповільнюють розвиток цифрового маркетингу, визначені: наявність цифрового розриву; зростання конкуренції; низький рівень технічної грамотності маркетологів; залежність від цифрових технологій; зростання Інтернет-шахрайства і кіберзлочинності.
В даний час до програмних продуктів, що дозволяють проводити кількісну оцінку ризику маркетингових онлайн-стратегій за допомогою методу Монте-Карло, слід віднести системи «Project Expert» і «Marketing Expert». Однак в системах «Marketing Expert» і «Project Expert» реалізовані методи оцінки ризику маркетингових онлайн-стратегій з використанням імітаційних моделей з обмеженими можливостями. У статті пропонується підхід до оцінки ризику стратегії, заснований на застосуванні більш потужної за своїми можливостями імітаційної моделі, який дозволяє отримувати більш точні оцінки ризику маркетингових стратегій.